Transport:
Qasa.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:
România
- Depozit, Livrare in 1-2 zile, Store Pickup type, Livrare gratuita
- Curier rapid, 11,99 RON, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 350,00 RON, Cost suplimentar in cazul platilor in sistem ramburs 6,90 RON
Curier rapid : cost standard pentru livrare nationala, valabil pentru coletele cu dimensiuni si greutati standard, precum decoratiuni si obiecte mici de mobilier. Costul transportului se va face automat inainte de a lansa o comanda.
Pentru coletele care nu sunt de dimensiuni standard vi se va comunica pretul telefonic sau prin email inainte de a livra coletul.
Ridicare personala din str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj, RO - 200024. Va rugam sa va programati in prealabil la 0771469512 sau la office@qasa.ro.
Returnarea produselor:
Pentru noi este important ca tu să fii mulțumit/ă de achiziția făcută. De aceea, în cazul în care te-ai răzgândit, nu ești satisfăcut de produsul achiziționat sau acesta a ajuns deteriorat la destinație, îl poți returna.
Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, poți returna produsele cumpărate din magazine online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:
- de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii)
- de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)
- de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)
- de la ziua la care sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)
- de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată).
Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia luată de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin e-mail la office@qasa.ro.
Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Luxury Qasa Trend si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Qasa.ro si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
Rambursarea sumei plătite pentru produsele returnate se va face în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere sau până la primirea coletului cu produsul returnat, prin transfer bancar intr-un cont sugerat de catre client.
Dacă ai primit un colet cu ambalajul deteriorat, resigilat sau despachetat, te rugăm să refuzi ridicarea coletului.
Pentru că protecția mediului este o preocupare pentru noi, îți recomandăm să trimiți produsul în ambalajul original. Aceasta nu este o condiție însă pentru returnarea banilor, conform legii 249/2015.
Adresa retur: str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj, RO - 200024.
Atentie!
In cazul in care clientul cere personalizarea produsului intocmai dupa dimensiunile sale, ne asumam dreptul de a refuza returul coletului, in conformitate cu Art. 10, lit. c, din OG 130/200: (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.
Tricourile, canile cat si alte obiecte ce sunt personalizate cu poza, sigla sau textul cerut de client nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt facute pe comanda si nu pot fi revandute.