Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului Qasa.ro.

   1. Definitii

Qasa.ro – este denumirea comerciala a Luxury Qasa Trend S.R.L, cu sediul in str. General Falcoianu, nr. 7, Craiova, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J2021000217166, cod unic de inregistrare fiscala RO43612291.

Client/Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

COMANDA - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

DATE CU CARACTER PERSONAL - Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;

Comentariu – apreciere sau observatie.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului/Utilizatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

NEWSLETTER- Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Qasa.ro intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Qasa.ro cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Qasa.ro catre Client/Utilizator, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Qasa.ro sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

Vouchere Qasa - LUXURY QASA TREND poate acorda Vouchere valorice cadou, cu suma fixa, sau cu suma procentuala, proportional cu valoarea produselor eligibile din valoarea cosului de cumparaturi, cu titlul de cheltuieli deductibile de marketing, prin Campanii promotionale, a caror Regulamente de Desfasurare sunt afisate in perioada Campaniilor respective pe www.qasa.ro

   2. Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala

Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.

   3. Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului

Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Qasa.ro (qasa.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Administratorul Qasa.ro (qasa.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.

   4. Frauda

In scopul accesarii si utilizarii anumitor sectiuni ale website-ului poate fi necesara crearea unui cont personal. Prin prezenta declarati ca va asumati integral responsabilitatea pentru toate si oricare dintre activitatile realizate prin intermediul contului pe care il deschideti pe website si, in consecinta, va sfatuim sa asigurati securitatea parolei contului sau a altor date de acces. In cazul in care securitatea contului pe care il detineti este compromisa, trebuie sa anuntati imediat administratorul site-ului. Qasa.ro (qasa.ro) nu este responsabil pentru daunele care va sunt cauzate sau care sunt cauzate tertilor de orice fel, prin utilizarea neautorizata a contului.

   5. Drept aplicabil

Prin folosirea site-ului Qasa.ro (qasa.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizatori si administratorii Qasa.ro (qasa.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

   6. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin solutiile integrate LibraPay; LibraPay sunt furnizorii Qasa.ro de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub VISA sau MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.

Qasa.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului.

   7. Facturare

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.qasa.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Qasa.ro, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Qasa.ro in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii nu sunt indisponibile in mai mult de 48 de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de office@qasa.ro.

   8. Comentarii

Scrierea de Comentarii se poate face de catre Utilizatori/Clienti, in sectiuniea “Comentarii”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

Fiecare Utilizator, in momentul inscrierii de Comentariu in sectiunea mentionaae, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

–    sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii; 

–    sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv; 

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator;

–    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

–     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

–     sa nu utilizeze Comentariul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

 In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului de a inscrie Comentarii in sectiunile “Comentarii”. 

   9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Te rog sa parcurgi Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

   10. Disponibilitatea serviciului

Administratorul Qasa.ro (qasa.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului Qasa.ro (qasa.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala. 

   11. Transport si retururi

Transport:

Curier rapid : cost standard pentru livrare nationala, valabil pentru coletele cu dimensiuni si greutati standard, precum decoratiuni si obiecte mici de mobilier. Costul transportului se va face automat inainte de a lansa o comanda.

Pentru coletele care nu sunt de dimensiuni standard vi se va comunica pretul telefonic sau prin email inainte de a livra coletul.

Ridicare personala din str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj, RO - 200024.

Va rugam sa va programati in prealabil la 0771469512.

Returnarea produselor:

Pentru noi este important ca tu să fii mulțumit/ă de achiziția făcută. De aceea, în cazul în care te-ai răzgândit, nu ești satisfăcut de produsul achiziționat sau acesta a ajuns deteriorat la destinație, îl poți returna. 

Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, poți returna produsele cumpărate din magazine online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând: 

  • de la ziua încheierii contractului (în cazul unui contract de prestări de servicii) 
  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) 
  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) 
  • de la ziua la care sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi) 
  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată).

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia luată de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail. 

Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Luxury Qasa Trend si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Qasa.ro si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar. 

Rambursarea sumei plătite pentru produsele returnate se va face în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere sau până la primirea coletului cu produsul returnat, prin transfer bancar intr-un cont sugerat de catre client. 

Dacă ai primit un colet cu ambalajul deteriorat, resigilat sau despachetat, te rugăm să refuzi ridicarea coletului. 

Pentru că protecția mediului este o preocupare pentru noi, îți recomandăm să trimiți produsul în ambalajul original. Aceasta nu este o condiție însă pentru returnarea banilor, conform legii 249/2015.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor

Cost Transport:

✔️ Retur produs - 19 RON

Produsele se vor returna la punctul de lucru: str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj, RO - 200024.

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare.


Atentie!

In cazul in care clientul cere personalizarea produsului intocmai dupa dimensiunile sale, ne asumam dreptul de a refuza returul coletului, in conformitate cu Art. 10, lit. c, din OG 130/200: (“Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte”) care prevede: “contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”.

Tricourile, canile cat si alte obiecte ce sunt personalizate cu poza, sigla sau textul cerut de client nu se pot returna, conform legii, deoarece sunt facute pe comanda si nu pot fi revandute.


   12. Folosirea voucherelor:

Pentru a vedea cum se folosesc voucherele primite va rugam sa consultati pagina Voucher

 

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@qasa.ro

  13. Garantii

   Qasa.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE.

       Toate produsele de pe Qasa.ro sunt autentice. 

Acordarea garantiei se refera exclusiv la defecte de fabricatie sau vicii ascunse sesizate in perioada de garantie si numai in conditiile purtarii, pastrarii si intretinerii corespunzatoare a acestora. 

Garantia acordata de furnizor se refera numai la deficiente ale produselor determinate de defecte de fabricatie sau vicii ascunse, descoperite in conditiile unei intretineri corespunzatoare a produselor. Deteriorari ale produselor precum zgarieturi, fisuri, sparturi, rupturi, deformari, nu sunt acoperite de garantie, fiind, considerate efecte ale unei intretineri necorespunzatoare. Interventiile mecanice asupra produsului, altele decat cele ale personalului Qasa.ro duce la anularea garantiei (lipituri, indepartarea sigiliului etc).

Puteti oricand opta sa va prezentati direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun in parte.

Costul transportului va fi suportat de catre cumparator.

Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa office@qasa.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Punct de lucru: str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj, RO - 200024.

   14. Garantie extinsa

Garanția extinsă asigură extinderea perioadei de garanție standard a produselor oferită de producători de la 6 luni pana la 2 ani in functie de produsul achizitionat. Produsul poate fi predat doar prin curier si trimis la adresa str. Maramures, nr. 30, bl. C 31, sc. 1, ap. 1, or. Craiova, Dolj.